Colors by Llarowe – Refresh…ing!

Kollektion: Summer 2014 Collection

Då var det dags för Kerstin’s Holofredag och jag är såklart med och firar. Idag firar jag med Refresh…ing! som ingår i CbL’s sommarkollektion. 

Jag har redan hunnit vara arbetsfri i två veckor. Poff, sa det. Jäklar, vad tiden springer iväg. Jag hoppas få lite gjort hemma idag men sitter först och mentalt förbereder mig för en löprunda. Motigt idag. Men först ska här bloggas. 

Refresh…ing! har en sjukt fin nyans av grönturkos. Jag hade dock lite för höga förväntningar på regnbågarna. Lacket ser mer holografiskt ut i flaskan. Men det är trots det väldigt vackert. Jag fotade för en gångs skull i solen men min kamera kunde inte alls fånga härligheten. Så synd för det är verkligen vackert i sol…som vi alla vet. Inomhusbilderna blev bättre, konstigt nog så jag skippar att visa dåliga solbilder.

Applicering: Det är på gränsen till för tjockt för min smak men det har ändå en väldigt bra formula och täcker med två lager. Torktiden är relativt snabb.

 

Translation:

Summer 2014 Collection

Yay, it’s the day of the week when many nail bloggers in Sweden are wearing holos. Me too. If you would like to see all holo manicures, visit Kerstin

Today’s post is Refresh…ing! from this summer collection. A gorgeous green toned turquoise with sparse holo effect. I thought, when I looked at the bottle, that this were going to be very holographic but I think the holo effect is rather weak on the nails. This doesn’t at all make this polish dull. It’s still totally awesome. 

Application: Two coats and easy application. A bit thick but still easy to apply. The dry time is good.

 

Colors by Llarowe - Refresh...ing! 02 Colors by Llarowe - Refresh...ing! 06 Colors by Llarowe - Refresh...ing! 07 Colors by Llarowe - Refresh...ing! 09 Colors by Llarowe - Refresh...ing! 10 Colors by Llarowe - Refresh...ing! 11 Colors by Llarowe - Refresh...ing! 13 Colors by Llarowe - Refresh...ing! 14

 

5 reaktioner på ”Colors by Llarowe – Refresh…ing!

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

