IsaDora – Autumn Leaves

Kollektion: Coffee & Poetry, Hösten 2014
Utskickat i recensionssyfte

I lördags var jag i Göteborg och gjorde nordstan med mamsen. På morgonen lackade jag med Autumn Leaves och njöt hela dagen lång av mina naglar. 

Det här, mina vänner, är ett av höstens måsten. Helt fantastiskt snyggt. Basen är mörkt rödlila som blir nästan svart på naglarna och det är fullständigt proppat med små guldflakes som gnistrar i lacket. Det är verkligen urtjusigt och helt perfekt för hösten. Det är den här typen av lack jag vill bära nu. 🙂

Applicering: Finfin formula och två lager. Torktiden är normal. 

 

Translation:

Coffee & Poetry, Fall 2014
Sent for review

This, my friends, is so frikkin’ awesome and a must have this fall…or every fall. Now, I’m ready for fall shades and this is so perfect. 

The base is dark red toned purple and looks almost black on the nail but you can still see that it’s vampy and reddish. The bottle is filled with small golden flakes and glisten beautiful in the dark base. Love, love, love it. 

Application: Two easy coats and good dry time. 

 

IsaDora - Autumn Leaves 02 IsaDora - Autumn Leaves 04 IsaDora - Autumn Leaves 05IsaDora - Autumn Leaves 01 IsaDora - Autumn Leaves 03 IsaDora - Autumn Leaves 06IsaDora - Autumn Leaves 09 IsaDora - Autumn Leaves 10 IsaDora - Autumn Leaves 12 IsaDora - Autumn Leaves 13

 

9 reaktioner på ”IsaDora – Autumn Leaves

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

