New beauties from Spell Polish

Kom precis hem från en fika med en härlig vän och fick akut blogglust. Jag tänkte att jag skulle visa flaskbilder på några lack från Spell Polish som kom igår. Spell Polish har precis släppt två nya kollektioner varav den ena kollektionen består av multikrom-lack och en andra består av glitterlack. ”Magichromes” och ”DJ! Just Dance” heter de två nya kollektionerna. Jag har fått hem fem lack för recension. Fyra från Magichromes och ett från Just Plain Lucky.

Jag ska visa mer nya lack inom kort. Bland annat alla fina lack som mamma köpte till mig.

 

Translation: 

These beauties arrived yesterday from Spell Polish. Four are from the new collection ”Magichromes”. Gorgeous shades. One is from the collection Just Plain Lucky. Spell Polish is also releasing another new collection named ”DJ! Just Dance” which consists of glitters. I will try these as soon as I can but first I wanted you to see the bottles. 

 

Spell Polish Fall 14 01 Spell Polish Fall 14 02

 

 

5 reaktioner på ”New beauties from Spell Polish

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

