Look – 429

Jag försökte verkligen att få till gröna naglar igår men det blev inte alls som jag hade tänkt mig. Jag lackade med ett lack som såg neongulgrönt ut i flaskan häromdagen. På naglarna blev det gult utan en tillstymmelse till grönt. Igår lackade jag med ett annat lack, från Spell Polish som i flaskan såg lite grönt ut men inte blev så grönt på naglarna. Det ska jag testa över svart också. Då tror jag att det gröna kommer fram. Jag får satsa på nästa onsdag istället. 🙂

Idag tänkte jag visa ett lack som mamma hittade på Mallis. Märket har jag inte sett tidigare. Jag har till och med lagt ut en fråga på Insta för att se om någon känner till det men ingen har kommenterat så det kanske inte är så känt. Jag tolkar det som att märket heter Look.

Det här lacket innehåller mikroglitter i silver, blå hexor och både mindre och större rosa hexor. Übersött, om jag får säga det själv. Jag målade två lager över Dependlacket jag visade i måndags.

Applicering: Inget att bära på egen hand. Detta är för layering. Inga problem att måla med och torkar snabbt.

Translation:

My mom found this polish in Mallorca. I’ve never seen the brand before and I guess the brand is called Look. Have you seen this brand before?

This bottle consists of micro glitter in silver, small blue hexagonals, small and bigger hexagonals in pink. Isn’t it cute. I put two coats over the light blue Depend I you earlier this week.

Application: This is a glitter for layering. I used two coats and the dry time is good.

Look - 429 02 Look - 429 03 Look - 429 04 Look - 429 05 Look - 429 07Look - 429 08Look - 429 09Look - 429 10Look - 429 12

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

