Jade – Over The Rainbow

God morgon, alla nagelfantaster. 🙂 Idag är det fredag. Hur skönt på en skala? Visst, jag jobbar ju inte för tillfället men det känns ändå skönt med helg. Då är ju sambon hemma och det är lite extra gött på något sätt.

Idag firar vi holofredag va? Det gör i alla fall jag och helt säkert Kerstin också. Och så några till så klart. Jag har lackat med Jade och denna gången föll valet på det rosalila Over The Rainbow. Jade’s holosar alltså. De är så himla bra. Blir aldrig besviken. Saknar några av Jade’s holosar och får nog komplettera framöver. Ja, jag vill ha alla, för jag är en knäpp nagellackshoarder.

Over The Rainbow trodde jag skulle vara mer lila men det har mer rosa i sig än jag trodde. Ändå, mycket fint. Poppar i solen men min kamera kan verkligen inte fånga några fina regnbågar i solen. Får bli inomhusbilder som vanligt. Alla Jade har så bra egenskaper och naglarna ser alltid så bra ut med de lacken. För visst är det fler som upplever att naglarna kan se olika snygga ut beroende på vilket lack som sitter där?

Applicering: Ganska skirt men otroligt lättlackat. Täcker med tre lager. Lite seg torktid.


Translation:

TGIF! Isn’t that just so nice? Love fridays. Hm, who doesn’t? 🙂

Also, it’s time for Kerstin’s Holo Friday and I wear Over The Rainbow at the moment. I thought this were going to be more purple but it has more pink in it than I realized. Still, very, very beautiful.

Gorgeous, gorgeous in the sun but my camera won’t capture the rainbows. Indoor photos as usual.

Application: Perfect to paint with. Sheer so I needed at least three coats. The dry time is on the long side.

Jade - Over The Rainbow 01 Jade - Over The Rainbow 03 Jade - Over The Rainbow 06Jade - Over The Rainbow 04 Jade - Over The Rainbow 10Jade - Over The Rainbow 12 Jade - Over The Rainbow 13 Jade - Over The Rainbow 14 Jade - Over The Rainbow 15

7 reaktioner på ”Jade – Over The Rainbow

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

