The incredible polish gift from Mallorca

Det har fullständigt exploderat av nya lack det senaste. Både som present och pressutskick samt en egen liten beställning. Först tänkte jag visa alla lack som mamma (och pappa) köpte till mig i Mallorca. Jag vet inte hur och när jag ska hinna att lacka med alla lack men får ta det i tur och ordning, helt enkelt.

Translation:

When my parents visisted Mallorca they bought 22 polishes to me. Still can’t believe it. 🙂

Mallorca polishes 01 Mallorca polishes 02 Mallorca polishes 03 Mallorca polishes 04 Mallorca polishes 05

7 reaktioner på ”The incredible polish gift from Mallorca

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

