Depend Metallic Hösten 2014

Knappt hade jag börjat titta på Depend’s höstkollektion när en helt ny kollektion dök upp i brevlådan i torsdags. Denna gången är det lack med metallicfinish och kollektionen består av 12 lack i många härliga färger. Kollektionen ska finnas i butik från och med v.39 och lacken kostar 39 kr/styck.

Jag hoppas verkligen att lacken har bra formula och att de inte blir för mycket penseldrag i dessa. Ska bli kul att testa.

Eftersom jag har lite för många otestade Dependlack frågar jag er, vad vill ni se först? 🙂 Lack från höstkollektionen eller ska jag direkt börja testa Metallic-lacken? Vilken färg?


Translation:

I just recently received the fall collection from Depend when a new collection came in the mail box this week. This collection consists of 12 metallic polishes in all kind of colors. I think they look nice and I really hope these doesn’t have that brush strokey finish.

In stores from week 39. Price: 39 SEK

I have way too many untried Depend at the moment, so please let me know it there is a particular shade you want to see first. 🙂

Depend Metallic 014040 Sonic Silver
4041 Pink Pulse
4042 Line Out Lilac
4043 Salpping Steel
4044 Rock n’ Gold
4045 Back-beat Bronze

Depend Metallic 024046 Green Groupie
4047 Two Beat Turquoise
4048 Blue Chorus
4049 Deep Pink Decibel
4050 Berry Jammin’
4051 Rock Beat Rose

5 reaktioner på ”Depend Metallic Hösten 2014

  1. Jag vill mycket hellre se dessa! Helst vill jag se pink pulse, rock n’ gold, back beat bronze, green groupie eller two beat turquoise. 🙂 ser verkligen fram emot att se dessa i butik, pank incoming. xD

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

