Depend – 4041 Pink Pulse

Kollektion: Metallic, Hösten 2014
Utskickat i recensionssyfte

Jag var så himla nyfiken på Metallic-lacken och formulan så jag bestämde mig för att testa ett av lacken idag. Då en läsare önskade att se bland annat Pink Pulse fick det bli första lacket ut.

Vi börjar med färgen. Oväntad snygg rosa nyans. Lättburen och en sån där färg som gör att jag ser mer solbränd ut än vad jag egentligen är. Åh, vad kallar man denna rosa nyans. På engelska hade jag beskrivit den som rose pink. Finishen är bättre än väntat. Det går inte att undvika penseldrag i metallic-lack men detta är nog så bra det kan bli. Jag är impad. Jag har inte använt överlack.

Applicering: ETT lager på bilderna. Ett. Det gillar vi. Det är dessutom otroligt lättlackat. Minns ni China Glaze Khrome? De är ju hemska att måla med. Nä, Depends metallic-lack är riktigt bra. I alla fall detta. Nu vill jag skynda mig att testa fler. 🙂 Torktiden är dessutom snabb.

Translation:

Metallic, Fall 2014
Sent for review

I was too curious about these so I had to try Pink Pulse today. I must say that I’m impressed. The color of Pink Pulse is light rose pink and and looks really good on me.

The finish is much better than I thought. Metallic can be very brush strokey but this is as good as it can get.

Application: One, only one coat. Easy application and good dry time. I remember China Glaze Khrome and feels bad. Depend has done a much better job on these. 🙂

Depend - 4041 Pink Pulse 01 Depend - 4041 Pink Pulse 02 Depend - 4041 Pink Pulse 03 Depend - 4041 Pink Pulse 04 Depend - 4041 Pink Pulse 07 Depend - 4041 Pink Pulse 13 Depend - 4041 Pink Pulse 14 Depend - 4041 Pink Pulse 15 Depend - 4041 Pink Pulse 17

5 reaktioner på ”Depend – 4041 Pink Pulse

  1. Tycker det här var himla fint och finishen ser väldigt bra ut den också! Men jag ääähäälskar flaskorna på den här kollektionen! Hoppas verkligen att detta paket hittar hem till mig, som höstkollektionen inte gjorde 😦

  2. Den här kollektionen ser väldigt, VÄLDIGT snygg ut, och detta rosa var skitfint! Har du någon aning om vad priset kommer landa på?

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

