CND Modern Folklore Collection Fall 2014

I förra eller om det var förrförra veckan fick jag hem höstens kollektion från CND. Mörka, murriga höstfärger samt ett guldigt lack som redan fanns i sortimentet. Dessa målas utan underlack då det är inbyggt i lacken. Ett speciellt överlack ska användas för bästa hållbarhet. Ska börja testa ett av lacken idag. Inlägg kommer så småningom.

 

Translation:

CND’s collection for fall, Modern Folklore, arrived recently. Nice colors for fall, I must say. I will try these as soon as I can.

 

CND Fall 14 01Locket Love
Fine Vermillion
Rose Brocade

CND Fall 14 02Crimson Sash
Plum Paisley
Indigo Frock

 

En reaktion på ”CND Modern Folklore Collection Fall 2014

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

