New Gel Nail Lacquer from IsaDora

IsaDora har släppt sex nya Gel Nail Lacquer. Jag fick hem tre av dem för recension. Jag har testat det ljusrosa idag så det kommer upp på bloggen imorgon eller på lördag.

 

Translation:

These three Gel Nail Lacquers from IsaDora arrived some days ago. IsaDora released six new shades for fall. I will show you the pink soon.

 

IsaDora Gel NL Hösten 14 01 IsaDora Gel NL Hösten 14 02230 Pretty Ballerina
233 Orange Zest
235 Midnight

 

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

