OPI – Let’s Do Anything We Want!

Kollektion: Muppets Most Wanted, Våren 2014
Utskickat i recensionssyfte

Det har varit en himla massa ljusa och gulliga lack på bloggen denna veckan och här kommer ytterligare ett. Jag lovar att lacka mer murrigt i veckan som kommer.

Det här lacket har jag väntat med att lacka med då jag inte har vetat vad jag skulle lägga det på. Jag ville inte lägga detta över svart och inte över vitt. När IsaDora’s Pretty Ballerina dök upp visste jag direkt att det lacket fick bli bas.

Lacket är ju verkligen gulligt men inte för gulligt. Jag gillar det verkligen. I lacket finns vita små ”glitter” och rosa glitter samt större fyrkanter i vitt, allt i en klar bas.

Applicering: Lätt att måla med. Lite extra möda får man lägga ner på att få upp fyrkanterna. Torkar snabbt. Jag har två lager på bilderna.

 

Translation:

Muppets Most Wanted, Spring 2014
Sent for review

I feel there has been too many cute and not too thrilling polishes on the blog this week. I promise to show more interesting polishes upcoming week.

Let’s Do Anything We Want! is not boring but still very cute. I wanted to put this over light pink and though that IsaDora Pretty Ballerina could be a perfect base for this.

The polish consists of white, matte ”glitter” and pink glitter but also square pieces in white. Beautiful and different.

Application: Easy application, but some efford is needed to pick up the white squares. Two coats here and good dry time.

 

OPI - Let's Do Anything We Want! 03 OPI - Let's Do Anything We Want! 05 OPI - Let's Do Anything We Want! 06 OPI - Let's Do Anything We Want! 07 OPI - Let's Do Anything We Want! 09 OPI - Let's Do Anything We Want! 10OPI - Let's Do Anything We Want! 02

 

3 reaktioner på ”OPI – Let’s Do Anything We Want!

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

