Metallic Zebra Pattern (NailArt Sunday)

Jag är sjukt trött men vill så gärna blogga upp en nailart som jag gjorde i fredags. Det är ju Lela’s NailArt Sunday så in och kika på hennes färgglada manikyr.

Jag hade målat med OPI Get Cherried Away och ville testa att stämpla med ett av Metalliclacken från Depend. Jag är ett sånt blåbär på stämpling men övar man inte blir man aldrig bra heller. Det blev inte perfekt, det vet jag, men finare i verkligheten än på bild.

Jag valde det rosa lacket som jag visade förra veckan och stämplade på zebra-mönster. Det funkade rätt bra men metalliclacket ville tråda sig och inte fastna på hela nageln. Där det fastnade ser det riktigt bra ut. Jag vet inte om det beror på lacket eller stämpeln. Jag använder mig av Konad’s grejer.

Det är ju egentligen galet kul att stämpla. Måste öva mer på detta men har inte så många plattor att roa mig med.

 

Translation:

Oh, a nail art. 🙂 I’m not good at stamp nail art but I want to be better so I need some pratice. I tried the pink metallic polish I showed you last week in a zebra pattern over OPI Get Cherried Away. Rather nice result but not perfect, I know.

This is my contribution to Lela’s NailArt Sunday. Visit her as well , she has a cool manicure to show you.

 

Metallic Zebra Pattern 01 Metallic Zebra Pattern 02 Metallic Zebra Pattern 03 Metallic Zebra Pattern 04 Metallic Zebra Pattern 05 Metallic Zebra Pattern 06 Metallic Zebra Pattern 07 Metallic Zebra Pattern 08

10 reaktioner på ”Metallic Zebra Pattern (NailArt Sunday)

  1. Ping: OPI – Get Cherried Away | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

