OPI – Get Cherried Away

Kollektion: Coca Cola by OPI (Icons of Happiness), Sommaren 2014
Utskickat i recensionssyfte

Get Cherried Away lackade jag med i fredags. Det är det lacket jag använde under stämplingen som jag visade i söndags. Lacket är fint och perfekt för hösten. Det är en rik och fyllig nyans av rödlila. Egentligen inte min favoritfärg men just detta lacket var riktigt snyggt.

Applicering: Mycket bra formula. Jag har för mig att jag använde två lager och torktiden var normal. Torkar lite halvmatt så ett överlack är att föredra för snygg glans.

 

Translation:

Coca Cola by OPI (Icons of Happiness)
Sent for review

Get Cherried Away is a perfect fall shade in red toned purple. Plum is also a description of this polish. Looks rich and bold and I like it more than I expected.

Application: The formula is like butter and applied evenly. Good coverage in two coats and good dry time as well.

 

OPI - Get Cherried Away 01
OPI - Get Cherried Away 02
OPI - Get Cherried Away 03
OPI - Get Cherried Away 05
OPI - Get Cherried Away 06
OPI - Get Cherried Away 07
OPI - Get Cherried Away 08
OPI - Get Cherried Away 09

6 reaktioner på ”OPI – Get Cherried Away

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

