IsaDora – Purple Crush

Kollektion: Sugar Nails, Hösten 2013
Utskickat i recensionssyfte

God morgon! Hoppas ni mår prima. Jag mår så mycket bättre idag. Pju. Kanske att jag till och med orkar ta mig till gymmet. Det vore så himla skönt. Är sugen på endorfiner. 🙂

I lördags lyckades jag faktiskt måla naglarna lite snabbt. Jag testade Purple Crush som har legat i lådan länge. Det är ju inte aktuellt längre men de flesta Sugar Crush- och Sugar Nailslacken går fortfarande att få tag på. Jag tror att det är Coral Crush som är svårast att knipa.

Just Purple Crush är nog det lacket som är minst intressant av dessa. Jag jämför inte med pastellerna nu. Det är absolut snyggt men nyansen är lite för oinspirerande. Den är blåtonad lila. Det är liksom ok men inte mer.

Applicering: Perfekt formula, täcker med två lager och torkar snabbt.

 

Translation:

Sugar Nails, Fall 2013
Sent for review

Hi pumpkins! Hope everything’s great with y’all. I feel much better today. 🙂

On saturday I tried Purple Crush. I had almost forgot about this polish. You can still find it here and there. It has a blue-ish purple shade and looks ok but is not a favorite from the collection.

Application: Easy application, two coats and good dry time.

 

IsaDora - Purple Crush 03 IsaDora - Purple Crush 06 IsaDora - Purple Crush 08 IsaDora - Purple Crush 09 IsaDora - Purple Crush 10 IsaDora - Purple Crush 11 IsaDora - Purple Crush 12IsaDora - Purple Crush 01 IsaDora - Purple Crush 02

3 reaktioner på ”IsaDora – Purple Crush

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

