CND Vinylux – Fine Vermillion

Kollektion: Modern Folklore, Hösten 2014
Utskickat i recensionssyfte

God morgon på er! Här är det höst på riktigt. Småruggigt och grått. Jaja, det är ju den tiden nu och jag erkänner att jag tycker det är lite småmysigt. Nu åker ju alla de där ljuslyktorna fram som man har alldeles för många av. 🙂 Det är vad min sambo tycker varenda gång jag kommer hem med en ny ljuslykta. Men hallå, man kan inte ha för många ljuslyktor. 😀

Idag har jag ett höstigt lack på naglarna. Fine Vermillion är ett skimmerlack i en bränd roströd nyans. Det glöder. Åh, jag tycker verkligen om färgen på detta. Det passar så bra en höstdag som denna. Nu är det bara filten och tekoppen som fattas.

Applicering: Två lager och lättapplicerat. Jag körde detta utan baslack eftersom det är inbyggt i lacket. Dock har jag räfflade naglar som ibland syns igenom. Kanske att jag använder baslack nästa gång.

 

Translation:

Modern Folklore Collection, Fall 2014
Sent for review

Now, it’s really fall outside. Today it’s grey and rainy here but I have a perfect polish for you on a day like this.

Fine Vermillion is burnt crusty or dark orange with shimmer. So perfect for fall. Love the glow in this.

Application: Two easy coats. Good dry time.

 

CND Vinylux - Fine Vermillion 03CND Vinylux - Fine Vermillion 01 CND Vinylux - Fine Vermillion 04 CND Vinylux - Fine Vermillion 05 CND Vinylux - Fine Vermillion 06 CND Vinylux - Fine Vermillion 07

6 reaktioner på ”CND Vinylux – Fine Vermillion

  1. Ping: Modern Folklore Collection Fall 2014 summary | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

