Depend – 2099 Sweet Lollipop

Kollektion: Rough Sweet, Våren 2014
Utskickat i recensionssyfte

Gött! Har äntligen testat alla lacken ur Rough Sweet. Jag vet att jag är seg men så blir det när det finns för många lack att gå igenom.

Sweet Lollipop är ett kallt rosa lack som är fint. Helt ok. Inte överdrivet exalterande men gulligt som de övriga lacken i kollektionen.

Applicering: Två lager och otroligt lätt att måla med. Torktiden är normal.

Har precis börjat använda Pinterest och tänkte lägga in swatches även där. Får se hur duktig jag blir på att uppdatera men ska göra album för olika märken. Kanske bara är onödigt egentligen. 🙂

 

Translation:

Rough Sweet, Spring 2014
Sent for review

Finally, I’m done with this collection. It took a while, I know. 🙂

The last polish I’ve tried is Sweet Lollipop, a cool pink that’s cute like the others in this collection. Nothing too thrilling but cute.

Application: Two coats and very easy application. Normal dry time.

 

Depend - 2099 Sweet Lollipop 10Depend - 2099 Sweet Lollipop 02 Depend - 2099 Sweet Lollipop 03Depend - 2099 Sweet Lollipop 05Depend - 2099 Sweet Lollipop 06Depend - 2099 Sweet Lollipop 08Depend - 2099 Sweet Lollipop 01

 

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

