Depend – 416

Kollektion: Minilack Höst 2014
Utskickat i recensionssyfte

Idag har jag ett vackert guldlack på mina naglar. Det verkar vara mycket metall och guld i höst. Nyansen på 416 är åt det kalla hållet och det gillar jag. Nästan lite champagne över lacket. Väldans lättburet. Det ser ut som en blandning och metallic och foil. Inte överdrivet mycket penseldrag, ser värre ut på bild än vad det är i verkligheten.

Applicering: Tre lager och lättapplicerat. Snabb torktid.

 

Translation:

Fall Collection, 2014
Sent for review

Today I wear a beautiful golden polish that looks like a mixture of metallic and foil. I really like the shade of this gold. It’s cool and easy to wear.

Application: Three coats and easy application. Dries fast.

 

Depend - 416 02 Depend - 416 03 Depend - 416 04 Depend - 416 05Depend - 416 01 Depend - 416 06

 

2 reaktioner på ”Depend – 416

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

