KIKO – 533 Pearly Golden Green (United In Green)

Alltså åh! Idag har jag ett ö-mäjsing nagellack att bjuda på. Det är grått och småblåsigt ute men med detta lacket på naglarna kan jag uthärda snålblåsten.

Det är ju grönt som gäller hela veckan och jag älskar’t. Karin och många andra nagelbloggare lackar ju grönt för att uppmärksamma depression denna veckan. Jag har aldrig lidit av något djup depression men ibland kan det uppstå saker i livet som gör att en är mindre glad. Just nu är det många saker på en gång som gör att framtiden för tillfället är oviss för mig. Jag tänker inte gå in på vad, då det är för personligt. Det jag är noga med just nu är att prata och umgås med vänner, prata med mamsen och prata med sambon. Jag gosar även med Dennis för det är något som gör mig tillfreds. 🙂 Jag försöker även att se det positiva med nuvarande situationen och ta vara på det på rätt sätt.

Jag vet att allt ordnar sig till slut. Det gör ju oftast det. Och för att göra mig lite extra glad så tänker jag pyssla med det som är kul, bloggen och naglarna.

Ett lack som gjorde och gör mig glad är Pearly Golden Green. Detta är ett av lacken jag fick av mamsen. Jag är så impad av hennes smak, dock inte förvånad. Det här lacket är galet snyggt, Jag blir ju sugen på att klicka hem fler av dessa ”pearly”-lacken ppå KIKO’s site.

Allt är så sjukt snyggt med det här lacket. Nyansen och finishen. Påminner lite om Zoya Logan. Detta är dock ljusare i nyansen.

Applicering: Mycket bra formula och täcker med två lager. Torktiden är normal.

 

Translation: 

Wowza! This polish is a. mazing! Just love the shade, shimmer and depht in this. My mom found this at a KIKO store in Palma. My mom is the best. 🙂

As you probably know by now there will be green every day on the blog this week. This is because of the United In Green-week which Karin at Vacker & Underbar is the host of.

This polish cheered me up this morning. It’s rather grey and windy outside and I needed something gorgeous on my nails. Pearly Golden Green is a beautiful green shimmer with lots of golden shimmer. Looks a bit like Zoya Logan but this is a tad lighter. Love it so much!

Application: Two coats, easy application and good dry time.

 

KIKO - 533 Pearly Golden Green 01 KIKO - 533 Pearly Golden Green 07KIKO - 533 Pearly Golden Green 02 KIKO - 533 Pearly Golden Green 03 KIKO - 533 Pearly Golden Green 08KIKO - 533 Pearly Golden Green 04 KIKO - 533 Pearly Golden Green 06 KIKO - 533 Pearly Golden Green 11KIKO - 533 Pearly Golden Green 09 KIKO - 533 Pearly Golden Green 10 KIKO - 533 Pearly Golden Green 12

United In Green logo

 

10 reaktioner på ”KIKO – 533 Pearly Golden Green (United In Green)

  1. Herregud vilket lack! Jag gillar inte grönt annars men detta är ju skitsnyggt! Har två lack från Kiko som kom till deras sommarlook senast och dom är jättefina : )

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

