Kärlekstema på NailArt Sunday (United In Green)

Idag är det sista dagen på United In Green och dessutom Nail Art Sunday. Eftersom Karin och Lela samarbetar är dagens tema grönt och kärlek.

Jag visste inte riktigt vad jag skulle hitta på eftersom nailart inte är min starka sida. Jag har några konadplattor med hjärtmönster så det fick bli ett taffligt stämplingsförsök idag. I botten har jag ett vitt lack från Gina Tricot som jag kommer att berätta mer om imorgon eller på tisdag. Jag testade lite olika gröna lack men det slutade med att jag stämplade några enkla mönster med Kleancolor Metallic Green. Det blev ju helt ok men det är svårt att få mönstren centrerade. Det är övning som gäller. Sedan finns det ju säkert roligare hjärtmönster än detta. Jag hade även denna gången svårt att få dit hela motivet men det kan ju bero på lacket jag använde.

Det jag gillar med detta är att det är rent och enkelt. Jag gillar dessutom kombon vitt och grönt. Kanske skulle satsa på några nya plattor för att få mer inspiration och även kunna öva mer.

Ni vet ju säkert vid det här laget att det är Karin på Vacker & Underbar som har hand om United In Green och att det är Lela som är värd för NailArt Sunday.

Även om denna veckan är över så tycker jag inte att vi ska blunda för psykisk ohälsa framöver. Jag vet att det är många bloggtjejer som inte mår super hela tiden. Vi kan stötta varandra med peppande kommentarer och webkramar. Jag älskar skönhetsbloggsvärlden. Alla är mysiga, snälla och goa och i lackgrupperna på Facebook är det bara kärlek. Inget näthat där inte. ❤

Imorgon blir det inte grönt men förhoppningsvis ska jag plocka fram något blått.

 

Translation

Today is the last day of United In Green which Karin is the host of. She has done a great job this week. 🙂 It also Nail Art Sunday and Karin and Lela has combined these two days to one. So this sunday the theme is love. Green and love in one nail art. That’s hard.

I’m not the best at nail art, as you may know. But I wanted to participate and used some konad plates. I did some stamping with different heart pattern. Well, I’ve seen better but this will do for today.

The white polish is Gina Tricot and I will blog about that polish in a day or two. The green polish is Kleancolor Metallic Green.

I like that this looks clean and simple somehow and green and white are great together.

Tomorrow you will see something that is not green. 🙂

NailArt Sunday Kärlek 04

NailArt Sunday Kärlek 03 NailArt Sunday Kärlek 05 NailArt Sunday Kärlek 06 NailArt Sunday Kärlek 09 NailArt Sunday Kärlek 10

 

United In Green logo

 

9 reaktioner på ”Kärlekstema på NailArt Sunday (United In Green)

  1. Jag tycker inte det var något taffligt försök, jättefint med det gröna mot det vita.
    Ser rent och fräscht ut med ett bra budskap 🙂

  2. Det var ju jättefint! Ja, har faktiskt tänkt på det där att åtminstone alla bloggar som jag följer är alla så snälla och uppmuntrande i kommentarerna, så är det ju tyvärr inte överallt, inte heller IRL.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

