Gina Tricot – White

Jag lovade ju att jag skulle skriva om Gina Tricot’s vita lack som jag hade som grund i söndagens nailart. Jag kan säga att jag inte hade så höga förväntningar. Jag var mest nyfiken på om detta kunde vara ett bra vitt lack.

Just vita och svarta lack är ju bra att ha ett gäng vid layering och nailart. Jag kan meddela att Gina’s vita lack är superbt.

Applicering: Riktigt bra formula och jämnar ut sig fint. Det räcker med två lager, kanske tre. Jag använde två lager i söndags. Torktiden var också bra.

Så nu det blir till att bunkra upp. Nu måste jag även testa Gina’s svarta lack. Någon som vet hur det är?

 

Translation:

On Sunday I did a simple nail art and I used a white creme as a base. I promised that I would tell you what my thoughts was about this white polish.

We all need some good whites and blacks and I must say, this is a good white. Many times white cremes has tricky formula but that was not the case here.

Application: Two-three coats, easy application. Looks shiny and even on the nail and the dry time is good as well.

 

Gina Tricot - White 01 Gina Tricot - White 02 Gina Tricot - White 07Gina Tricot - White 03 Gina Tricot - White 04 Gina Tricot - White 06

 

4 reaktioner på ”Gina Tricot – White

  1. Jag instämmer med ovanstående, måste kolla efter detta, bra vita lack är bra! Det ser himla fint ut på dina naglar alldeles ensamt, så ”enkelt” det är.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

