Marie Lluy – 342

God middag! Idag tror jag att det är många som blir sugna på att semestra på Mallis. Palma är ett tips. 😀

Som ni vet, så var ju mina föräldrar på Mallorca i augusti och kom hem med ofattbart många lack bl. a. detta helt fantastiska lack. Jag är nyfiken på det här märket. Vilken kvalitet. Undrar om det går att hitta märket online?

Många gånger snackar vi lack som glöder. Det här brinner. Det är så sjukt vackert att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Höstglödigt och perfekt nu i oktober när färgerna ute ser ut ungefär så här.

Lacket består av en mörkröd bas och har en massa guldskimmer som gör att det upplevs som eldigt orangerött. Vad ska man säga? Älsk på detta, helt enkelt och tack mamma för att du har ett öga för vilka lack som går hem hos mig. ❤

Applicering: Två fina lager. Lätt att applicera och bra pensel. Torktiden är normal. Märk, jag har ej överlack på bildena. Ändå är det så fantastiskt glödigt.

 

Translation:

Now, I guess many of you would like to go to Mallorca and buy polishes. Marie Lluy 342 is a gift from my parents. They bought this and many other polishes in Palma to me. I’m so glad.

This polish is on fire. It glows but it glows like it almost burns. I. Love. This!

The base is dark red and the polish consists of a lot of golden shimmer. That makes this look like hot reddish orange. Too gorgeous.

Application: Two easy coats and normal dry time.

 

Marie Lluy - 342 11Marie Lluy - 342 01 Marie Lluy - 342 07 Marie Lluy - 342 08 Marie Lluy - 342 14 Marie Lluy - 342 16 Marie Lluy - 342 18 Marie Lluy - 342 20 Marie Lluy - 342 21

 

 

5 reaktioner på ”Marie Lluy – 342

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

