IsaDora Gel Nail Lacquer – 235 Midnight

Utskickat i recensionssyfte

Midnight är ett riktigt mörkt, nästan svart, vampigt lack med subtilt lila skimmer. Oväntat snyggt. I flaskan syns skimret mer än på nageln.

Jag kan bara tänka mig hur snyggt detta skulle vara i höstsolen men nu är det totalt igenmulet här så det har jag inte fått uppleva. Skimret anas men mest är det mörkt och galet högblankt. Det är nog det jag verkligen gillar med det här. Att det är mörkt och glansigt. Tjusigt.

Applicering: Det som är extra positivt med Gel Lacquer är hur smidiga de är att applicera och hur snabbt de torkar. Jag hade bråttom igår och behövde snabblacka. Jag valde då detta. Ett lager baslack, två lager Midnight och ett lager av det speciella topplacket. Sen gick det snabbt tills det var torrt. Detta hade kunnat täcka på ett lager men jag snålade med lack på första så fick fylla på med ett ytterligare lager. Hållbarheten kan jag inte uttala mig om.

 

Translation:

Sent for review

Midnight is new for fall and a dark, almost black polish with subtle shimmer in purple. Unexpected beautiful. It’s darker on the nail than in the bottle. You can see the shimmer but mostly it looks black. The finish is so glossy. I love the combo glossy and dark. Yummy.

Application: What I like about these gel lacquers is that they are so easy to apply and dries quickly. You need a special top coat for these and they dries in daylight. Two coats here but I think this is a one coater.

 

IsaDora Gel Lacquer - Midnight 03 IsaDora Gel Lacquer - Midnight 05 IsaDora Gel Lacquer - Midnight 06 IsaDora Gel Lacquer - Midnight 07 IsaDora Gel Lacquer - Midnight 08 IsaDora Gel Lacquer - Midnight 10 IsaDora Gel Lacquer - Midnight 11 IsaDora Gel Lacquer - Midnight 12 IsaDora Gel Lacquer - Midnight 13IsaDora Gel Lacquer - Midnight 01

 

 

3 reaktioner på ”IsaDora Gel Nail Lacquer – 235 Midnight

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

