F.U.N Lacquer 1st Anniversary Collection has arrived!

Alltså irritationen som uppstår när WordPress jävlas och jag inte fattar ett dugg. Jag trodde att jag hade bloggat upp detta inlägget nyligen men nu är det borta. Och när jag klickar på Prima Donna-inlägget så ser det ut som att det är kollektionsinlägget i adressfältet. Helt knäppt. Orkar inte sånt här när jag är PMS-sur.

I alla fall…jag klickade hem hela den här kollektionen för någon vecka sedan efter att ha sett lockande bilder på Instagram. Lacken har rest ända från Singapore. Har inte tänkt så mycket på märket tidigare men nu i efterhand har jag upptäckt att det finns några fina holosar också.

 

Translation:

Ok, so now I’m pissed. I thought that I had posted this just recently but somehow this post is gone. I don’t know why WordPress needs to piss me off today.

Anyways…here’s some pics on the bottles from the 1st Anniversay Collection that I bought some weeks ago. Lovely collection that makes me happy.

 

F.U.N Lacquer 01Payday (H), Prima Donna, Prima Donna (H)

F.U.N Lacquer 02Million Dollar Dream, Million Dollar Dream (H), Secret, Secret (H)

 

 

 

2 reaktioner på ”F.U.N Lacquer 1st Anniversary Collection has arrived!

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

