F.U.N Lacquer – Prima Donna

Kollektion: 1st Anniversary Collection

Fredag igen?! Vad hände där? Jag hänger verkligen inte med. Jag är fortfarande arbetsfri och arbetssökande och det är riktigt segt. Jag försöker att ta vara på ledigheten men har samtidigt ångest över att denna tiden kommer att ta slut och fort går det. Jag hoppas verkligen att jag kommer att hitta ett jobb snart.

Den där glitterkollektionen kunde jag ju inte låta vara. Jag plockade fram det minst lockande lacket ur kollektionen igår, Prima Donna. Det är ljust rosa och innehåller enbart glitter. Rosa glitter och prismatiskt glitter. Gulligt och mycket glittrigare i verkligheten. Detta borde jag kanske ha sparat till nästa vecka då det är United In Pink…

Nåja, nu åkte det fram eftersom jag behövde lite glitter in min vardag samt att det snart är helg.

Nu är frågan…är detta godkänt till Kerstin’s holofredag? Jag chansar på det. 🙂

Applicering: Tre lättlackade lager. Snabb torktid. Torkar matt så överlack är att föredra.

 

Translation:

Kollektion: 1st Anniversary Collection

What?! Friday again? Time flies. I have glitter nails for you today to light this day up.

I began with the glitter that I guess is my least favorite of the bunch. I still so beautiful, though. Prima Donna is a pink glitter that also consists of a lot of prismatic glitter. Very glittery and festive.

I hope Kerstin approve this for holo friday even if this is only prismatic.

Application: Three coats and easy application. Dries quick to a matte finish so top coat is recommended.

 

FUN Lacquer - Prima Donna 01 FUN Lacquer - Prima Donna 11FUN Lacquer - Prima Donna 04 FUN Lacquer - Prima Donna 07 FUN Lacquer - Prima Donna 09FUN Lacquer - Prima Donna 05 FUN Lacquer - Prima Donna 13 FUN Lacquer - Prima Donna 15 FUN Lacquer - Prima Donna 16 FUN Lacquer - Prima Donna 17

 

 

3 reaktioner på ”F.U.N Lacquer – Prima Donna

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

