CND Vinylux – Indigo Frock

Kollektion: Modern Folklore, Hösten 2014
Utskickat i recensionssyfte

Jag har känt mig som en så tråkig bloggare det senaste men nu blir det nya tag, hoppas jag. Vi hade gäster på besök igår och då gick en del tid till att fixa och dona med det. På kvällen var jag trött och sen var det Formel 1 som jag inte ville missa. Men det är skönt att inte känna något bloggtvång. Det är ju så det ska vara.

Idag tänkte jag visa det blå krämlacket som jag hade under Dazzling Dance förra måndagen. Ett riktigt snyggt, lite nedtonat mörkt blått lack. Dovt med en grå ton.

Och vi vet ju vad måndagar betyder. Det är Blå Måndag så hälsa på hos makeupbyblowfish för att se resten av de blå bidragen under dagen.

Applicering: Fin och lättapplicerad formula som täcker med två lager. Snabb torktid.

 

Translation: 

Modern Folklore, Fall 2014
Sent for review

Last Monday I showed you Dazzling Dance and how it looked layered over Indigo Frock. Today I have Indigo Frock to show you.

Indigo Frock is a dark, muted blue creme that leans towards grey. I like this. Very classy.

Since it’s monday, I participate in makeupbyblowfish’s Blue Monday. Head over to her to see who else participates today.

Application: Easy, smooth application. Good coverage in two coats and good dry time.

 

CND Vinylux - Indigo Frock 01 CND Vinylux - Indigo Frock 02 CND Vinylux - Indigo Frock 03 CND Vinylux - Indigo Frock 04 CND Vinylux - Indigo Frock 05 CND Vinylux - Indigo Frock 06 CND Vinylux - Indigo Frock 08

7 reaktioner på ”CND Vinylux – Indigo Frock

  1. Ping: Modern Folklore Collection Fall 2014 summary | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

