IsaDora – 779 Glorious

Kollektion: Ray of Light, Våren 2014
Utskickat i recensionssyfte

Jag har en släng av tvångstankar, har jag märkt. Jag har ganska många otestade lack och även lack som skickats ut för recension. Lätt hade det ju varit att bara skippa vissa lack som inte känns så lockande men jag kan inte det. Igår, när jag valde nytt lack så plockade jag fram det här mesiga som kom i våras. Vem bryr sig om detta egentligen? Det är inte längre någon nyhet och när det kom var det inte direkt älskat. Alla lacken i Ray of Light är frostiga med skimmer i olika ljusa pasteller.

IsaDora har släppt många fina nu till hösten men vad gör jag. Jo, jag visar frostigt och tråkigt. Men det är bara för att jag vill kunna lägga undan lacket som testat och klart.

Det jag kan säga om Glorious är att det förmodligen är snyggast utav lacken i kollektionen. Varm, persikorosa ton och så det här frostiga skimret. Jag hatar det inte. Det här får till och med godkänt för att vara den här typen av finish men det är inget lack jag väljer när jag vill vara festlig.

Applicering: Tre lager och normal torktid. Lättapplicerat.

 

Translation:

Ray of Light, Spring 2014
Sent for review

I’m so sorry for being boring. This frosty thing was released in spring this year and the collection consisted of only frosty, pastel shades. Well, I have this thing that I just need to try all polishes, even if they are ugly or boring. I just feel good when I put tried polishes in my Helmer.

This one is the most beautiful shade of the bunch. Warm, peachy pink shade in a frosty finish. You can wear it without feeling ugly. 🙂 Nothing I use when I’m at a party. Someone may think this is beautiful thought.

Application: Three coats and good formula. Normal dry time.

 

ISaDora - 779 Glorious 02 ISaDora - 779 Glorious 03 ISaDora - 779 Glorious 06 ISaDora - 779 Glorious 09 ISaDora - 779 Glorious 11 ISaDora - 779 Glorious 12 ISaDora - 779 Glorious 13 ISaDora - 779 Glorious 14

 

 

6 reaktioner på ”IsaDora – 779 Glorious

  1. Jag känner igen tvångstankar som har med nagellack att göra haha ;D Jag väntar på två online-beställningar av lack och jag känner att jag verkligen MÅSTE prova dom så fort jag får dom och jag vill ha dom hem NUUU xD

    /Linda

  2. Alla lack i Ray Of Light kollektionen kändes riktigt tråkiga. Jag förstår att du lagt undan den, hehe. Jag skänkte bort alla mina så fort jag swatchat dem 😛
    Men det kan ju passa bra nu till senhöst och frost 🙂 Helt dumt ser det inte ut på dig!

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

