Depend – 417

Kollektion: Minilack Höst 2014
Utskickat i recensionssyfte

Hallojsan! 🙂

Idag tyckte jag att det var dags för lite Depend. Jag är ju himla förtjust i höstkollektionen men har inte hunnit komma så långt med den ännu.

Jag valde lacket som stod näst på tur enligt nummerordningen, 417, till dagens inlägg. Detta är ett varmt och ganska gultonat guldlack i foilfinish. Jag är svag för guld på naglarna och även om nyansen egentligen inte är perfekt till min hudton kan jag inte låta bli att gilla. Snyggt!

Applicering: Två smidiga lager och snabb torktid. Inga konstigheter.

 

Translation:

Fall Collection, 2014
Sent for review

Hi guys! 🙂

I felt that it was time for a Depend on the blog. I really like the fall collection but I still have a lot of polishes to try. Now, I used the warm, yellow toned gold foil and I must say it’s beautiful. The shade may not be the best to my skin tone but I don’t care. I’m kind of partial to golden polishes (I never wear golden jewellery, only steel and silver). But polishes in gold, I just like them.

Application: Two easy coats and good dry time.

 

Depend - 417 12Depend - 417 09Depend - 417 02 Depend - 417 03 Depend - 417 07 Depend - 417 08 Depend - 417 11 Depend - 417 14 Depend - 417 15 Depend - 417 16

 

 

En reaktion på ”Depend – 417

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

