Sensinity – 01 Lirio

Jag har ju helt glömt bort att visa er detta perfekta svarta! Minns ni att jag berättade om lådan lack jag fick av snickaren? Detta är ett av lacken. Jag använde det som bas till ett glitter från Gina.

Ett lager och perfektion uppstod. Jag som precis hade beställt hem OPI ”Who Are You Calling Bossy?!?” för att ha ett bra svart krämlack. Onödigt.

Sensinity-flaskorna är små men de kostar därefter, lite. Har för mig att de ligger på 10-15 kronor styck. Så himla gott att veta att det finns billiga lack som är riktigt bra. Får nog köpa på mig några fler av flaskorna.

Vad jag vet så finns lacken på Ica City Knalleland i Borås och på Fyndlagret i Tranemo. Men vilka fler som säljer har jag ingen aning om men jag antar att vissa ICA har och andra matvarukedjor.

Applicering: Lagom tjockt och täcker utan problem med ett lager. Torkar snabbt och lätt att lacka med dessutom.

 

Translation: 

I had totally forgot to show you this perfect black creme!

Our handyman who helped us with our new bathroom left me some Sensinity bottles before he left. This black polish is one of them. Now, this is the perfect black. And it’s cheap.

Application: One smooth coat and perfect result. Easy to apply and dries quickly.

 

Sensinity - 01 Lirio 01 Sensinity - 01 Lirio 02 Sensinity - 01 Lirio 03 Sensinity - 01 Lirio 04 Sensinity - 01 Lirio 07

 

6 reaktioner på ”Sensinity – 01 Lirio

  1. De är så bra, de lacken! Det svarta har jag ignorerat hittills … men det får jag kolla, svarta krämlack kan man inte ha för många (bra) av. CityGross i Uppsala har dem.

  2. Sjysst! Jag har inte sett det märket tidigare, men det är bra att veta att de har bra lack om jag stöter på det. Just nu har jag en och en halv flaska svart krämlack av bra varianter, så jag ska inte köpa mer nu, men det går ju åt…

  3. Ska helt klart köpa om jag springer på det, men tyvärr har jag inte sett dom någonstans här. Snyggt ser det ut och jämt. Vad luktar det? för det är väll doftlack…har ett lila och ett silverfärgat som jag fått och dom luktar

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

