Spell Polish – The Suspension of Time

Kollektion: Magichromes
Utskickat i recensionssyfte

Idag tänkte jag visa det sista av Spell Polish-lacken jag fick utskickat senast. Detta har sett fint ut i flaskan men jag har inte varit taggad på att testa. Jag trodde att de andra Magichromes-lacken jag har testat har varit finare. Nu verkar det som att detta blev favoriten.

Jag har tagit sååå många bilder på detta. Just nu har jag 21 bilder som jag vill lägga upp men måste så klart välja bort typ hälften. Det är alltid svårt. Jag trodde att detta var mest stålgrå och blåaktigt med en rödlila flash. Det var det jag såg till en början. Men när jag hade lackat med detta och kollat i lite olika ljus snackar vi. Det här är multi-multikromatiskt. Det jag oftast ser är lila med grönt i kanterna. Omöjligt att fota. Det skiftar snabbt till blått och även grafitgått. Men så, i ganska mörkt ljus där det inte går att fota är det plommonlila som nästan lutar åt rött. Sjukt fint. Det bör ses i verkligheten.

Spell Polish kan ni köpa direkt på hemsidan men även Norway Nails har Spell Polish i sortimentet.

Nya kollektioner kommer och Spell Polish blir bara mer och mer intressant. 🙂

Applicering: Tre lager och ok formula. Dock kan det vara svårt att dosera mängden lack. Ibland blir det för mycket och då kan det helt plötsligt hamna en stor droppe på nageln. Torktiden är normal.

 

Translation:

Magichromes Collection
Sent for review

Finally, I have tried the last Spell Polish that Heather sent me a while ago. I thought that this would be my least favorite of the bunch she sent me but I was so wrong. This could be my absolute favorite. This really surprised me, in a good way.

I took sooooo many pics of this. It has so many looks. I mean, this is for sure a multichrome. There are so many beautiful colors in this bottle so I understand why Heather decided to call the collection magichromes. 🙂 I though at first, that this was mostly greyish blue with a reddish purple flash. But noooo, it’s so much more.

On my nails I mostly see purple and green. Then it’s blue, grey and in dark shadow you can see lots of reddish purple. Gorgeous. You need to see this in person.

You can find the polishes at Spell Polish’s site and at Norway Nails.

Application: Three coats and good formula. Just be careful not to get too much polish on the brush. The dry time is normal.

 

Spell Polish - The Suspension of Time 15 Spell Polish - The Suspension of Time 17Spell Polish - The Suspension of Time 01 Spell Polish - The Suspension of Time 02 Spell Polish - The Suspension of Time 03Spell Polish - The Suspension of Time 05 Spell Polish - The Suspension of Time 06 Spell Polish - The Suspension of Time 13 Spell Polish - The Suspension of Time 19 Spell Polish - The Suspension of Time 21

 

4 reaktioner på ”Spell Polish – The Suspension of Time

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

