Gina Tricot – Shimmer Night

God morgon Måndag! Det är grått och det är trist och jag känner mig uttråkad. Jag söker fortfarande jobb och det är svårare än jag trodde. Det börjar brinna i knutarna och jag vill gärna slippa gå på A-kassa samt att jag vill ha något meningsfullt att göra. Hoppas så att det löser sig snart.

Jag tänkte i alla fall delta i Makeupbyblowfish’s Blå Måndag med ett Gina-lack. Jag kommer inte riktigt ihåg när jag köpte det men tyckte det var konstigt att jag inte kunde hitta en enda swatch på den här godingen.

Shimmer Night är mörkt, mörkt blått och innehåller mikroglitter i guld eller silver. Det är lite svårt att avgöra glitternyansen.

Så himla vackert och det går inte att tänka på annat än en stjärnklar krispig natt.

Det är lite hungrigt på överlack. Jag lackade med detta igår och det hade inte skadat med ytterligare ett lager överlack idag. Annars är jag förtjust.

Applicering: Två lättapplicerade lager och normal torktid.

 

Translation:

It’s monday and it’s grey and boring outside. Let’s brighten up the day with a beautiful, dark blue shimmer.

It’s Blue Monday today so head up to Emelie to check the other blue manicures out.

This is a polish I bought a while ago and I have never seen a swatch of this, which is strange. It’s super gorgeous. The shade is dark blue and it consists of micro glitter in gold….or silver. I cannot really see.

Anyhow, it’s so beautiful but a bit hungry for top coat. I used this yesterday and discovered today that a new coat of top coat wouldn’t hurt.

Application: Two easy coat and normal dry time.

 

Gina Tricot - Shimmer Night 01 Gina Tricot - Shimmer Night 02 Gina Tricot - Shimmer Night 03 Gina Tricot - Shimmer Night 04 Gina Tricot - Shimmer Night 05 Gina Tricot - Shimmer Night 06 Gina Tricot - Shimmer Night 07 Gina Tricot - Shimmer Night 08 Gina Tricot - Shimmer Night 09

 

5 reaktioner på ”Gina Tricot – Shimmer Night

  1. Det suger verkligen att söka jobb!! Tur att man iaf kan distrahera sig med att måla naglar när det blir för enformigt att skicka cv 😉 Vart söker du jobb och vad för jobb? 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

