IsaDora – Nuit

Kollektion: Mesmerizing, Julen 2014
Utskickat i recensionssyfte

Idag har jag varit på anställningsintervju. Jag hoppas SÅ på detta. Företaget kändes så mysigt och trevligt. Där vill jag jobba. 🙂 Nuit fick följa med och det kändes tryggt med det lacket på naglarna.

Nuit är verkligen galet vackert. Ett perfekt lila skimmerlack som har ett fantastiskt djup. Färgen är så snygg. Sov inte en blund inatt så orkar verkligen inte skriva mer.

Applicering: Första lagret kändes lite blaskigt men efter det andra lagret var täckningen perfekt. Lättlackat och torkar snabbt. Inga konstigheter.

 

Translation:

Mesmerizing, Holiday 2014
Sent for review

Nuit is so gorgeous. Beautiful purple shimmer. Such depth. Too tired to write much but I can say I love this.

Application: Two coats, easy application and good dry time.

 

IsaDora - Nuit 01 IsaDora - Nuit 06IsaDora - Nuit 02IsaDora - Nuit 03IsaDora - Nuit 11IsaDora - Nuit 07IsaDora - Nuit 10IsaDora - Nuit 09

 

 

9 reaktioner på ”IsaDora – Nuit

  1. Det verkar vara flere som gillar Nuit väldigt mycket! Jag fick en såndär äsch-känsla när jag såg det, för jag tycker det är så himla likt Purple Prune som släpptes typ NYSS!! Men jag börjar tro att jag har fel, Nuit kanske är speciell ändå!
    Och stort lycka till nu Pamsan! 🙂

  2. Ping: IsaDora – 789 Purple Prune | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

