H&M – Khaki Madness

Idag känner jag mig ungefär lika trött som igår så det blir inte mycket text men jag ville inte gärna missa Karin’s Gröna Onsdag så ett inlägg ville jag allt få till.

Khaki Madness köpte jag för längesedan på H&M. Det här är ett lack i min smak med khakigrön bas och skimmer i guld. Jag vet inte varför det har dröjt så länge innan jag plockade fram det här. Det blev så snyggt men tyvärr så var mitt överlack segt och pajade manikyren en aning. Jag orkade inte göra om även om det tar emot att visa manikyrer som jag inte är nöjd med.

Applicering: Två smidiga lager och normal torktid.

 

Translation:

I’m exactly as tired as yesterday so here’s a quick post. I wanted to participate in Karin’s Green Wednesday so I decided to finally try Khaki Madness.

This is a nice polish and something I like. Khaki green base with golden shimmer. Sadly, my thick top coat did destroy the mani a bit and I didn’t feel like repaint my nails despite that I don’t like showing you manis I’m not satisfied with.

Application: Two easy coats and normal dry time.

 

H&M - Khaki Madness 03H&M - Khaki Madness 01 H&M - Khaki Madness 05 H&M - Khaki Madness 06 H&M - Khaki Madness 07 H&M - Khaki Madness 08 H&M - Khaki Madness 09 H&M - Khaki Madness 11

 

En reaktion på ”H&M – Khaki Madness

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

