Colors by Llarowe – Punkin’

Kollektion: Halloween Collection, Hösten 2014

Om jag hade obegränsat med pengar hade jag nog köpt nästan alla Colors by Llarowe. Nu har jag inte obegränsat med pengar och även om jag hade köpt alla lack så vet jag inte när jag skulle hinna lacka med alla. Finns ju några fler märken…som även de sprutar ut nya kollektioner.

Tre lack släpptes i Halloween-kollektionen och Punkin’ var det jag föll för. Lacken var limited edition och är redan slutsålda så jag ville skynda mig att visa detta innan det känns helt off.

Det är lite, lite holoskimmer i detta så det får bli mitt lilla bidrag till Kerstin’s holofredag.

Jag var rädd för att det var superskirt men det var inte så farligt. Basen är jelly i en perfekt pumpaorange nyans och det innehåller som sagt sparsamt med holoskimmer.

Det är riktigt snyggt och helt unikt i min samling.

Applicering: Tre lager som är lätta att applicera. Torktiden är normal.

 

Translation:

Halloween Collection, Fall 2014

I wish I was rich so I could buy all CbL’s polishes. But I’m not so I have to choose well when buying. This time I needed some bottles from the fall collection and one bottle from the Halloween Collection that’s limited edition. I think the Halloween collection is sold out now. Then I have to get some more bottles from the fall collection as well.

Anyways, I thought that it was a good idea to show you Punkin’ now. It has some holo shimmer so I decided to show you this today, on Kerstin’s Holo Friday.

The shade is a perfect pumpkin-shade and the base is jelly with some holo shimmer. I like the look of it. Completely unique in my stash.

Application: Three coats and good formula. The dry time is good as well.

 

Colors by Llarowe - Punkin' 01 Colors by Llarowe - Punkin' 02 Colors by Llarowe - Punkin' 03 Colors by Llarowe - Punkin' 04 Colors by Llarowe - Punkin' 06Colors by Llarowe - Punkin' 05 Colors by Llarowe - Punkin' 07

 

 

6 reaktioner på ”Colors by Llarowe – Punkin’

  1. Oj, jaa den skulle man ha lyckats knipa. . .men det gjorde jag ej tyvärr, lyllo dig:) Verkligen snyggt och orange är en av mina absoluta favvofärger. Dina bilder som vanligt awesome:)
    Trevlig helg till dig!!

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

