CND Vinylux – Crimson Sash

Kollektion: Modern Folklore, Hösten 2014
Utskickat i recensionssyfte

Idag har jag gått runt med detta urtjusiga lacket på naglarna. Jag kan säga att jag inte hade alls några förväntningar på det här. Eller, jag trodde väl att det skulle vara fint men inte så här fint.

Det här lacket är ett sånt som förvandlas till något mycket finare på naglarna än vad det ser ut som i flaskan. På naglarna ser det ut som en fantastisk juvelfärg med ett underbart djup och skimmer. Mörkt rött som blir mörkt i kanterna och fullständigt glöder i mitten. Älsk på det här alltså.

Applicering: Perfekt formula och täcker fint med två lager. Torktiden är snabb.

 

Translation:

Modern Folklore Collection, Fall 2014
Sent for review

Today’s nails are so gorgeous today. I didn’t had high expectations. I just thought that this was a nice red.

But…on the nails it turns to an amazing polish. Jewel like, deep, dark red with beautiful shimmer. The kind of lit from within you know. Love it.

Application: The formula is flawless and covers in two coats. The dry time is quickly.

 

CND Vinylux - Crimson Sash 01 CND Vinylux - Crimson Sash 02 CND Vinylux - Crimson Sash 03 CND Vinylux - Crimson Sash 08CND Vinylux - Crimson Sash 05 CND Vinylux - Crimson Sash 13 CND Vinylux - Crimson Sash 15 CND Vinylux - Crimson Sash 16 CND Vinylux - Crimson Sash 17 CND Vinylux - Crimson Sash 18

 

 

 

4 reaktioner på ”CND Vinylux – Crimson Sash

  1. Ping: Modern Folklore Collection Fall 2014 summary | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

