F.U.N Lacquer – Million Dollar Dream (H)

Kollektion: 1st Anniversary Collection

Åh, vad lycklig jag är över att jag har det här lacket. Är det party någonstans? Jag känner mig liksom redo för fest. Jag tar med discolampan! 😀

Förlåt för att jag är så töntig men det här lacket är bara för fräsigt. Fick så många fina bilder på detta så jag har suttit i en evighet och försökt sålla och välja bort bilder som är bra. De blev en himla massa bilder ändå men det här lacket förtjänar uppmärksamhet.

Nyansen på det här lutar åt lejongult men det är guld. Egentligen inte den mest lättburna nyansen men jag bryr mig inte ett skit om det. Det är bara så jäkla fint och det glittrar galet mycket. Det är både holografiskt skimmer och prismatisk glitter i det här och då kan man ju ana vad resultatet blir.

Det här märket har växt hos mig på kort tid. Kikade lite på vad som kommer och hjälp, jag önskar så att jag var rik. Den här höstens alla kollektioner gör mig alldeles till mig i trasorna men det går ju inte att köpa allt. *suck*

Detta blir mitt bidrag till Kerstin’s HoloFredag. Hälsa på hos henne också, vettja, och se vad hon har att bjuda på idag.

Applicering: Otroligt lättlackat och opakt glitter. Täcker väldigt bra på tre lager och torkar snabbt.

 

Translation:

1st Anniversary Collection

Alright, now we’re talking! This is absolutely marvelous! So extremely glittery and sparkling.

The shade is yellow toned gold with both prismatic glitter and holographic shimmer. Oh my! So lovely. Maybe not the easiest shade to wear but I couldn’t care less about that. The polish itself is really like a dream.

This brand has so many gorgeous polishes and the upcoming Holiday Collection…*faints*.

Since it’s Kerstin’s Holo Friday I celebrate this day with this gorgeous little thing.

Application: Three coats and very easy to apply. The glitter is dense and it dries quickly!

 

F.U.N Lacquer - Million Dollar Dream (H) 10 F.U.N Lacquer - Million Dollar Dream (H) 13F.U.N Lacquer - Million Dollar Dream (H) 03 F.U.N Lacquer - Million Dollar Dream (H) 05 F.U.N Lacquer - Million Dollar Dream (H) 08 F.U.N Lacquer - Million Dollar Dream (H) 17 F.U.N Lacquer - Million Dollar Dream (H) 18F.U.N Lacquer - Million Dollar Dream (H) 16 F.U.N Lacquer - Million Dollar Dream (H) 19 F.U.N Lacquer - Million Dollar Dream (H) 22 F.U.N Lacquer - Million Dollar Dream (H) 25 F.U.N Lacquer - Million Dollar Dream (H) 27

 

 

10 reaktioner på ”F.U.N Lacquer – Million Dollar Dream (H)

  1. Det ser verkligen ut som ett riktigt partylack och du hade säkerligen väckt uppmärksamhet med såna läckra naglar 🙂 Är inte mycket för guld men detta ser så enormt vackert ut och glittrande, kan tänka mej att det är ändå vackrare irl

  2. Åååh vad roligt att du har det lacket! Jag såg att en av mina favvo nagellacks online affärer skrev att dom precis fått in lacket (förra veckan nån dag), men så fort dom hade fått in det så var det redan slut! Tydligen väldigt populärt lack! 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

