Depend – 401

Kollektion: Summer Nailpolish 2014

Det här lacket ingår i sommarkollektionen men jag tror inte att någon fick lacket som pressutskick. Jag kunde inte låta bli att köpa det i somras för jag ville gärna ha en komplett kollektion.

Detta ser inte ut att vara skirt när man tittar på flaskan men det är galet skirt. Jag har nog fyra lager på bilderna och det hade nog inte skadat med ett tunt lager till. Det är faktiskt riktigt fint men det kommer inte till sin rätt på bilderna. I lacket finns både guldglitter och svart glitter men det guldiga syns inte så mycket på bilderna. Basen är champagnefärgat och skimrande.

Jag tycker nästan att detta ser mer ut som ett jullack än ett sommarlack så det passar ju bra att visa nu. 🙂

Nu ska jag strax sätta mig tillrätta i soffan med en kopp te och titta på senaste avsnittet av Sons of Anarchy. Så sjukt spännande nu ju! :S

Applicering: Lättlackat men skirt. Fyra lager. Torktiden är riktigt bra trots många lager.

 

Translation:

Summer Nailpolish 2014

This polish is part of the summer collection but I don’t think anyone got this as a press sample. I had to buy it.

It’s much nicer irl than my pictures show. The polish has a sheer base in shimmery champagne and glitter in gold and black. It sparkles much more in person.

I think this could be a perfect christmas polish even if it was part of the summer collection.

Application: Easy application but really sheer so I needed at least four coats. The dry time is good despite all coats.

 

Depend - 401 06Depend - 401 01 Depend - 401 04Depend - 401 02 Depend - 401 05 Depend - 401 09 Depend - 401 10 Depend - 401 11

 

 

2 reaktioner på ”Depend – 401

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

