IsaDora – 792 Vintage Gold

Kollektion: Mesmerizing, Julen 2014
Utskickat i recensionssyfte

Idag tänkte jag blogga om ett av IsaDora’s jullack, Vintage Gold. Ett snyggt guldfoil med mycket bra egenskaper. Jag känner egentligen inte wow eftersom jag tycker att jag har sett det här några gånger tidigare. Det är absolut ett snyggt och lättburet lack och har man inget liknande lack sedan tidigare så är det Vintage Gold jag rekommenderar.

Applicering: Två lättlackade lager. På bilderna är det tre lager eftersom jag inte hade möjlighet att fota när det var nylackat. Jag ville bättra på manikyren så att bilderna blev så bra som möjligt. Normal torktid, kanske lite långsammare torktid än vad jag är van när det gäller IsaDora.

 

Translation: 

Mesmerizing Collection, Holiday 2014
Sent for review

Vintage Gold is one of three polishes in IsaDora’s holiday collection. All three shades are beautiful. Vintage Gold is a nice golden foil but I feel I’ve seen this many times before. I still like it and if you don’t have a shade like this Vintage Gold is the one to buy.

Application: Two coats and very easy application. I have three coats in the pics but that’s not necessary at all. Normal dry time, maybe a bit slow.

 

IsaDora - Vintage Gold 10 IsaDora - Vintage Gold 14 IsaDora - Vintage Gold 20IsaDora - Vintage Gold 05 IsaDora - Vintage Gold 19 IsaDora - Vintage Gold 22 IsaDora - Vintage Gold 23 IsaDora - Vintage Gold 25

 

 

3 reaktioner på ”IsaDora – 792 Vintage Gold

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

