Sensinity – 02 Lirio

Förra veckan visade jag en layering med svartvitt glitter. Som bas hade jag ett vitt krämlack. Min favorit hittills bland vita krämlack är Gina Tricot White men Sensinity är inte dumt.

Applicering: Det är ett billigt lack så därför förväntade jag mig inte perfektion. Det är dock väldigt pigmenterat så det täcker utan problem med två lager. Det som gör att det inte får högsta betyg är att det är aningens kritigt att måla med och det är svårt att få en jämn kant vid nagelbanden. Jag har städat så att det ska se fint och jämnt ut. I övrigt ser det bra ut på nageln och fungerar bra som ett baslack för nail art och layering.

 

Translation:

My favorite of white cremes is Gina Tricot White but Sensinity’s white creme is not bad. Sensinity is a low price brand so you can’t expect perfection.

Application: Pigmented so two coats is enough. It’s a bit chalky so it was hard to get a even line at the cuticles. I did som clean up and think the result is great.

 

Sensinity - 02 Lirio 04 Sensinity - 02 Lirio 05Sensinity - 02 Lirio 03 Sensinity - 02 Lirio 06 Sensinity - 02 Lirio 07 Sensinity - 02 Lirio 08 Sensinity - 02 Lirio 09

 

 

3 reaktioner på ”Sensinity – 02 Lirio

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

