IsaDora – Passionate

Kollektion: Mesmerizing, Julen 2014
Utskickat i recensionssyfte

Det snöar! Wihoo! 😀

Jag tänkte börja dagen med ett jullack. Det är ju onsdag och de dagarna brukar ju vara gröna men jag ska se vad jag kan göra. Har ett grönt lack som jag är sugen på att testa och då kan det bli hela två inlägg här idag.

Passionate är hett. Ett skimmerlack i en djup nyans av fuchsia. Oerhört vackert och menlöst på bilderna om vi jämför med verkligheten. Vi vet ju vad som brukar hända med kameran när lacken är extremt färgstarka. Det är som att kameran blir bländad och dämpar härligheten.

Det kan se lite knas ut på ringfingernageln men det är inte lackets fel, det är dumma överlackets fel.

Applicering: Lite rinnigt men ändå ganska ok formula. Två lager och snabb torktid.

 

Translation:

Mesmerizing Collection, Holiday 2014
Sent for review

I always take part in Green Wednesday and I hope I can join today too but first I have to paint my nails green. I will do my best to post a green mani today, as well.

First I would like to show you Passionate, a hot fuchsia shimmer that looks terribly flat in the pics. This is so deep and hot. Love the color and finish.

Sorry bout my ring finger nail. My top coat messed it up. :/

Application: Two coats, a bit runny but dries quickly.

 

IsaDora - Passionate 09 IsaDora - Passionate 10 IsaDora - Passionate 11IsaDora - Passionate 01 IsaDora - Passionate 02 IsaDora - Passionate 03 IsaDora - Passionate 04 IsaDora - Passionate 06

 

 

2 reaktioner på ”IsaDora – Passionate

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

