Depend – 413

Kollektion: Summer Nailpolish 2014
Utskickat i recensionssyfte

Julköttbullarna är precis klara och det doftar underbart i huset nu. Älskar julmat och har massor kvar att fixa inför nästa vecka. Ansjovisrullen blir nästa projekt. 🙂

Igår visade jag ett effektlack. Lacket jag hade som bas är Depend 413 som släpptes med årets sommarkollektion. Det är ett mörklila krämlack som inte skriker sommar utan passar när som helst.

På tok för blått på bilderna men så är det ju med lila. Går nästan aldrig att fånga den rätta lila nyansen. Det är ett helt ok lack, varken till eller från.

Applicering: Två till tre lättlackade lager. Normal torktid.

 

Translation:

Summer Nailpolish, Summer 2014
Sent for review

This polish did I use as base in yesterday’s mani. It came with this summer’s collection but it fits whenever you want. A nice, purple creme.

Way too blue in the pictures as usual. Well, well.

Application: Two-three easy coats and normal dry time.

 

Depend - 413 03 Depend - 413 07Depend - 413 01 Depend - 413 02 Depend - 413 05

 

 

3 reaktioner på ”Depend – 413

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

