OPI – WHO ARE YOU CALLING BOSSY?!?

Kollektion: Peanuts Collection, Halloween 2014

Jag har köpt ett lack ur denna kollektionen och det är det svarta. Jag är småsugen på de två glitterlacken men vi får se hur det blir med det. I alla fall, jag är nöjd med slutresultatet här men ogillar formulan.

Applicering: Bra svarta lack vill vi ha och detta är högglansigt och bra. Men, jag tyckte formulan var bedrövligt rinnig. Andra som har recenserat lacket har tyckt att formulan har varit bra. Det täcker perfekt med två lager och finishen blir verkligen nattsvart och blank. Men jag blir så frustrerad när det rinner ner och pölar sig vid nagelbanden. Jag var så försiktigt jag kunde men var ändå tvungen att städa.

 

Translation:

Peanuts Collection, Halloween 2014

We all need some good blacks so I bought this and hoped for great formula. The polish is black and very shiny but I’m not found of the formula.

Application: Two coats but too runny for my taste. I got polish on my cuticles and that makes me so mad. I tried to clean it up but it’s still a tiny bit messy.

 

OPI - WHO ARE YOU CALLING BOSSY 01 OPI - WHO ARE YOU CALLING BOSSY 02 OPI - WHO ARE YOU CALLING BOSSY 06 OPI - WHO ARE YOU CALLING BOSSY 08 OPI - WHO ARE YOU CALLING BOSSY 09 OPI - WHO ARE YOU CALLING BOSSY 11

 

 

2 reaktioner på ”OPI – WHO ARE YOU CALLING BOSSY?!?

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

