IsaDora – 789 Purple Prune

Kollektion: Coffee & Poetry Collection, Hösten 2014
Utskickat i recensionssyfte

I höst och vinter har IsaDora släppt två lila skimmerlack. Enligt mig är det inte detta du ska satsa på. Nuit är så mycket finare. Purple Prune är ok men inte så mycket mer. Lite tråkigt dessvärre plus att det inte känns så unikt. Nu är jag försväntansfull inför vårens släpp.

Applicering: Lite vattnigt och smårinnigt men täcker ändå bra med två lager. Torktiden är normal.

 

Translation:

Coffe & Poetry Collection, Fall 2014
Sent for review

IsaDora has released two purple shimmer polishes this fall/winter but this is not the favorite. Nuit is so beautiful and Purple Prune is a bit boring. Not that unique either.

Application: Two coats. A bit runny and watery formula but covers in two coats. Normal dry time.

 

IsaDora - Purple Prune 01 IsaDora - Purple Prune 02 IsaDora - Purple Prune 03 IsaDora - Purple Prune 04 IsaDora - Purple Prune 05 IsaDora - Purple Prune 06

 

4 reaktioner på ”IsaDora – 789 Purple Prune

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

