Colors by Llarowe – Cabaret

Kollektion: Fall 2014 Collection

Jag vill börja detta inlägg med att önska er alla ett Gott Nytt År och tacka för alla kommentarer jag fått under året som gått. Tack för att ni läser min blogg! Det gör mig så glad. 🙂

Min nyårsmanikyr blev Cabaret och det är jag riktigt nöjd med. Ett perfekt lack att fira in det nya året med. Jag verkligen ogillar CbL’s stora kollektioner. Det beror kanske på att de flesta lacken är så fina så att en vill ha alla men det går inte. Jag har i alla fall inte ekonomi till att köpa så många lack. Därför hatar jag det en smula.

Jag har själv älskat alla CbL-lack och Cabaret är inget undantag. Lacket består av en klar bas med silver- och guldflakes samt skimmer i rött och koppar som ser mer brunt ut på nageln. Det är oerhört snyggt och jag har inget liknande i samlingen.

Applicering: Tre lättlackade lager. Det torkar till en ganska matt yta som inte är ful men snyggast blir det med ett topplack.

 

Translation:

Fall 2014 Collection

Happy New Year, everyone! I would like to thank you all for comments and thank you that you visit my blog. That makes me so glad.

I would like to begin 2015 with my New Year mani. This was a perfect choice of polish to celebrate the new year. The polish consists of gold and silver flakes and shimmer in copper that looks brown on the nails. This is a stunner, I must say. I really fell in love with this.

Application: Three perfect coats and good dry time. It dries a bit matte so top coat is recommended for a shiny look.

 

Colors by Llarowe - Cabaret 01 Colors by Llarowe - Cabaret 02 Colors by Llarowe - Cabaret 03 Colors by Llarowe - Cabaret 05Colors by Llarowe - Cabaret 04 Colors by Llarowe - Cabaret 06 Colors by Llarowe - Cabaret 07 Colors by Llarowe - Cabaret 08

 

 

8 reaktioner på ”Colors by Llarowe – Cabaret

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

