IsaDora – Orange Flash

Kollektion: Orange Is The New Black, Hösten 2014
Utskickat i recensionssyfte

Jag försöker gå igenom lack som inte har blivit recenserade för att försöka få ett tomt recensions-förråd eller vad man kan kalla det. 🙂

Orange Flash ingick i en minikollektion som kom i höstas och jag vet faktiskt inte varför jag inte har lackat med lacket tidigare. Det är snyggt. Nyansen är mörkorange och har subtilt, finmalt skimmer. Nej, det är inte häpnadsväckande men det är ett lack som funkar till det mesta och jag trivs med att bära det.

Applicering: Riktigt fin formula men kräver tre lager. Torktiden är normal och det har en fin glans.

 

Translation:

Orange Is The New Black, Fall 2014
Sent for review

I’m trying to go though my stash of review samples. My goal is to empty that stash so that’s why you’ll see more IsaDora and Depend at the moment. Hope you’re not getting tired of that.

Dunno why I haven’t tried Orange Flash earlier. It’s a really nice orange polish. A rather dark shade of orange with subtle shimmer. I like this.

Application: Very good formula but needs three coats. Normal dry time and ends with a glossy look.

 

IsaDora - Orange Flash 02 IsaDora - Orange Flash 05 IsaDora - Orange Flash 06 IsaDora - Orange Flash 11IsaDora - Orange Flash 08 IsaDora - Orange Flash 09 IsaDora - Orange Flash 12 IsaDora - Orange Flash 13

 

 

En reaktion på ”IsaDora – Orange Flash

  1. Ping: IsaDora – 516 Regatta | ClawsInColors

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

