Sensinity – 33 Té Verde

Jag har ett system när jag väljer vilka lack jag ska lacka med härnäst. Allt för att variera och att gå igenom otestade lack. Jag har fyllt ett gäng Glossyboxar med otestade lack och väljer ett lack ur en låda för att nästa gång ta ett lack ur lådan intill osv. Emellan dessa väljer jag lack som jag fått i pressutskick. När det är dags för en temadag som t. ex. Grön Onsdag och det inte finns ett grönt lack i en aktuell låda letar jag upp närmaste lådan med något grönt lack i. Lite onödig info där. 🙂

Och idag är det just Grön Onsdag och vi vet ju alla vart vi tar vägen för att se flera gröna klor idag. Så, in och säg hej till Karin, vettja.

Idag blev det ett Sensinity, ni vet de där superbilliga lacken som finns på vissa Ica och lite här och där. De verkar inte längre finnas kvar på Fyndlagret i Tranemo av någon anledning. Jag har för mig att de finns i Borås, på Ica City. Doftsatt ska det vara men jag känner inte så mycket. Nåt doftar det men inget som varken stör eller gör mig lyrisk.

Det här är så ett sånt där fräscht och glatt grönt. Riktigt vårigt och härligt. Det ser både mjukt och soft ut men ändå färgstarkt. Ska jag vara ärlig så vet jag inte hur jag ska beskriva nyansen. Den är mysig, helt enkelt men inte unik. Jag tror att jag har en liknande nyans från IsaDora.

Applicering: Tre lager för att få täckning men lättapplicerat. Dock lite segtorkat.

 

Translation:

Today I’m joining Karin’s Green Wednesday, the first time this year. I have a fun and happy green to show you but maybe not unique. It’s a Sensinity that is supposed to have a scent to it but I don’t smell much. Something is there but…I really don’t care ‘bout that.

The color though, is so beautiful and makes me long for spring.

Application: Three coats but easy to apply. A bit long dry time.

 

Sensinity - 33 Té Verde 01 Sensinity - 33 Té Verde 02 Sensinity - 33 Té Verde 03 Sensinity - 33 Té Verde 04Sensinity - 33 Té Verde 05

 

6 reaktioner på ”Sensinity – 33 Té Verde

  1. Ping: Vacker & Underbar » Deltagare Grön Onsdag

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

