Depend – 419

Kollektion: Minilack Höst 2014
Utskickat i recensionssyfte

Äntligen har jag testat 419 från höstkollektionen. När Nailtastic visade detta i veckan kände jag att jag bara var tvungen att lacka med detta snarast.

419 är ett mörkt rödlila skimmerlack med mikroglitter i blått. Oerhört vackert. Precis innan jag fick hem höstkollektionen hade jag köpt en dupe från Kicks. Det gör mig ingenting att jag har dupes på detta. 🙂 Bilderna blev lite oskarpa, tyvärr.

Applicering: Täcker nästan med ett lager men jag har två lager på bilderna. Depends lack är lättast att applicera med flödiga lager då formulan är så lättkontrollerad. Torktiden är normal men det skadar inte med ett extra lager topplack.

 

Translation:

Fall Collection 2014
Sent for review

Finally, I’ve tried this stunner. Nailtastic showed pics of 419 this week and I immediately felt that I needed to try it on.

It’s a dark red toned purple shimmer with micro glitter in blue. Amazing. Love it.

Application: Almost an one coater but I used two coats here. Depends polishes is often easiest to use with thick coats. Normal dry time but dries a bit dull. I think two coats of top coat is best. I only have one coat here.

 

Depend - 419 01 Depend - 419 02 Depend - 419 05 Depend - 419 07 Depend - 419 09 Depend - 419 10 Depend - 419 11

5 reaktioner på ”Depend – 419

  1. Jaa du, här satte Depend det mitt i prick!! Jag har faktiskt köpt på mig fyra flaskor av detta bara för att. Så makalöst vackert!!!

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

