Colors by Llarowe – Olivia

Kollektion: Summer Collection, Sommaren 2014

Olivia är ett hololack i guld, oliv och grått. Kombinationen av dessa nyanser gör att det ser varmt och härligt ut. Väldigt tjusigt och rejält med regnbågar. När jag skulle ta bort detta hejdade jag mig flera gånger. Det gjorde verkligen ont i hjärtat att ta fram removern och avlägsna detta vackra. Det är nackdelen med att blogga om nagellack. Inte kan jag njuta länge av vackra lack för jag vill ju gärna blogga så ofta det går. 🙂

Applicering: Två lager och rätt ok formula. Kanske aningens för tjockt för min smak. Normal torktid.

 

Translation:

Summer Collection 2014

Olivia, she is a gorgeous gal! Wonderful holo in olive, gold and grey. It hurt to remove this but if there’s going to be any posts here I can’t wear one polish for several days. 😀

I only have pics in indoor lighting and still the rainbows are so visible. Imagine this in sunlight. *faints*

Application: A bit too thick formula for my taste but looks fantastic after two coats. The dry time is normal.

 

Colors by Llarowe - Olivia 01 Colors by Llarowe - Olivia 03 Colors by Llarowe - Olivia 08 Colors by Llarowe - Olivia 09Colors by Llarowe - Olivia 05 Colors by Llarowe - Olivia 10 Colors by Llarowe - Olivia 14Colors by Llarowe - Olivia 11 Colors by Llarowe - Olivia 15

 

 

2 reaktioner på ”Colors by Llarowe – Olivia

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

