Depend Garden Dreams

Inte nog med att Depend precis har släppt den årliga vårkollektionen. Inom några veckor finns även Garden Dreams på butikshyllorna. Kollektionen består av ljusa, ljuva pasteller som torkar till en sidenmatt finish. Jag har precis swatchat upp hela kollektionen och ska knåpa ihop ett inlägg så fort jag kan. Under tiden vill jag posta de fina pressbilderna på kollektionen så att ni vet vad som komma skall på bloggen. 🙂

V.9 finns lacken på butikshyllorna och kommer att kosta 25:- styck.

Garden Dreams_a Garden Dreams_c

Visst är nyanserna härliga? Kollektionen får mig att längta till våren otroligt mycket.

En reaktion på ”Depend Garden Dreams

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

