CND Vinylux Flora & Fauna, Spring 2015

Till våren verkar det vara pasteller som gäller då flera märken släpper bleka pasteller. (Va? Pasteller på våren?) CND’s vårkollektion Flora & Fauna består av lack i vilsamma nyanser. Dova pasteller i både kräm och skimmer.

Jag tänkte börja testa lacken idag men jag har inte bestämt mig för om jag ska swatcha upp alla på en gång eller ta dem lite pö om pö.

Kollektionen lanseras under februari månad på skönhets- och nagelsalonger och lacken kostar 135 kr/styck. Kom ihåg att det krävs ett speciellt topplack till lacken, Weekly Top Coat som ligger på samma pris som lacken.

 

Translation:

CND’s spring collection Flora & Fauna consists of calm and light pastels. Both creme and shimmer and they look lovely. I will start testing these today but I haven’t yet decided if I will swatch them all at once or post them one by one.

They will be available at nail salons this month. Don’t forget that the Weekly Top Coat is necessary when you use these.

The polishes cost 135 SEK and the Weekly Top Coat has the same price.

 

CND Vinylux Flora and Fauna 1180 Dandelion, 181 Salmon Run, 182 Blush Teddy, 183 Creekside

CND Vinylux Flora and Fauna 2184 Thistle Thicket, 185 Field Fox, 186 Wild Moss, 187 Fragrant Freesia

3 reaktioner på ”CND Vinylux Flora & Fauna, Spring 2015

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

