Ciaté – Espadrilles (ABC Challenge)

Kollektion: Bottled Sunshine Collection, Sommaren 2012

Då var det dags för E i denna lilla utmaningen som Helena håller i. Helena är krasslig så hon skulle nog må bra av ett litet hej på hennes blogg idag. Hoppas att hon kryar på sig snart.

Det är inte så dumt med denna utmaningen för då kommer vissa lack fram som har stått otestade länge, länge. Espadrilles beställde jag när Nailmail fortfarande var igång och det är ju ganska längesedan. Det här är ju galet glödigt och snyggt. Jag tror att jag har något liknande från Zoya och även ett KIKO som är likt detta men det gör inget för jag älskar dessa eldiga lack.

Lacket består av en mörkröd bas och massor och skimmer i guld. Älsk.

Applicering: Två lager och oerhört fin formula. För bildernas skulle borde jag ha lackat med tre lager men i verkligheten räcker det gott med två lager. Torktiden är normal.

 

Translation:

Bottled Sunshine Collection, Summer 2012

Today the ABC Challenge continues and it’s time for the letter E. Helena is the hostess of the challenge and I understand that she has caught a cold or something, so visit her and say hi to make her feel a bit better. 🙂

Espadrilles is a gorgoeus dark red polish with a lot of golden shimmer. I have similar shades like this but that doesn’t matter. I just love it. So hot and glowy.

Applicaton: Perfect formula and two coats. Good dry time as well.

 

Ciaté - Espadrilles 03 Ciaté - Espadrilles 04 Ciaté - Espadrilles 05 Ciaté - Espadrilles 06 Ciaté - Espadrilles 08

9 reaktioner på ”Ciaté – Espadrilles (ABC Challenge)

  1. Fantastisk blogg! Mycket inspirerande. Tack! Dock har jag en liten fråga som jag hoppas att du hinner svara på – vet du hur man får tag på picture polish-lacken? 🙂 Jag är inte så grym på att googla. 😛

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

